Shop Mobile More Submit  Join Login
REESE cover by wansworld REESE cover by wansworld
a comic project for 2012. . . . .

REESE a kinda twisted love story. . . .

a crime nior+romance story, it is going to be a challenge for me cause its my first time to write on this kind of genre. . . wish me luck folks

Aaand I missed drawing manga styled characters!
Add a Comment:
 
:iconpaulo001:
paulo001 Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
naks. ayos to sir ah. hmm... :)
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist General Artist
aheheh salamat!
Reply
:iconpaulo001:
paulo001 Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
more more. :)
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist General Artist
wahehehe!
Reply
:iconthebeastart:
thebeastart Featured By Owner Aug 18, 2011
cool
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Aug 18, 2011  Hobbyist General Artist
thanks a lot
Reply
:iconthebeastart:
thebeastart Featured By Owner Aug 19, 2011
no prob
Reply
:iconmantastrike:
mantastrike Featured By Owner Jul 11, 2011
hahaha! bangiz nung gal>>> hahaha! galing WAN gnda pose nung babae!
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist General Artist
thanks ng marami!
Reply
:iconmakoyuki:
makoyuki Featured By Owner Jul 9, 2011  Hobbyist Traditional Artist
whow!!!.....sino ba dito ang kriminal?? yung girl di bah?? hehehe nice naman!! :D
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Jul 9, 2011  Hobbyist General Artist
oo yung girl! hahah thanks!
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Jul 7, 2011   Traditional Artist
planning things for 2012 already?! wow.
hope it turns out great, wan. best of lucks.
cheers.
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Jul 7, 2011  Hobbyist General Artist
yeah! everyone should be prepare of the future right hahaha!

thanks a lot!
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Jul 8, 2011   Traditional Artist
you´ve got a point there.
you´re most welcome.
Reply
:iconxareel:
Xareel Featured By Owner Jul 6, 2011
Good luck. I'm more of into dark comedy-noir but yeah, if you pull this off, i'd be drooling all over. :D
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Jul 6, 2011  Hobbyist General Artist
haha thanks!!! hahaha! hopefully maging maganda!
Reply
:iconxareel:
Xareel Featured By Owner Jul 7, 2011
Dapat lang, 'noir' eh! :D
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Jul 7, 2011  Hobbyist General Artist
hahah oo nga wah pressure!
Reply
:iconkaicastle:
kaicastle Featured By Owner Jul 6, 2011  Professional General Artist
Hmmm.. :D
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Jul 6, 2011  Hobbyist General Artist
hmm WHAT???!!
Reply
:iconkaicastle:
kaicastle Featured By Owner Jul 6, 2011  Professional General Artist
Wala hahaha!
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Jul 6, 2011  Hobbyist General Artist
ok haha!
Reply
:iconraipo:
raipo Featured By Owner Jul 5, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
wow maabangan.
Reply
:iconwansworld:
wansworld Featured By Owner Jul 5, 2011  Hobbyist General Artist
hehe thanks!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 936 × 659




Details

Submitted on
July 4, 2011
Image Size
425 KB
Resolution
936×659
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
535
Favourites
19 (who?)
Comments
24
Downloads
5
×